با رشد فنّاوری و استانداردهای ارائه‌ی پرزنتیشن، تعداد نرم‌افزارهای ارائه هم بیشتر شده‌است. طراحی پاورپوینت، دیگر تنها گزینه‌ی موجود نیست! جایگاه نرم‌افزار پرزی هم برای طراحی پرزنتیشن‌های باکیفیت، در میان کسب و کارهای حرفه‌ای به سرعت در حال رشد است.
پرزی تعدادی ویژگی منحصر به فرد برای برگزاری بهتر ارائه دارد که با چند تا از آنها آشنا می‌شویم:

خداحافظی با اسلاید
با اسلایدها خداحافظی کنید

یکی از مهمترین دلایل اهمیت طراحی با پرزی این است که از اسلاید استفاده نمی‌شود و لازم نیست اطلاعات، به ترتیب و پشت سر هم ردیف شود. دیگر نیاز به طراحی اسلاید به اسلاید نیست بلکه یک صفحه‌ی سفید نامحدود مقابل شما قرار دارد و هر جای آن که بخواهید، می‌توانید اطلاعات نوشتاری و تصویری خود را بگذارید.
شما می‌توانید با کمک پرزی، داستان غیر خطی طراحی کنید؛ به عبارت دیگر ساختار غیر خطی این نرم‌افزار ارائه، مسیر تصویرسازی شما را ساده‌تر می‌کند. طراحی ارائه با پرزی، دست شما را برای تعریف و تبلیغ کسب و کارتان باز می‌گذارد.


پیشنهاد می‌کنیم ببینید: قدرت تصاویر : چگونه در پرزی عکس بگذاریم؟


بزرگنمایی کره زمین
با پرزی زوم کنید!

با استفاده از ویژگی بزرگنمایی (zoom) پرزی می‌توانید هر کدام از سرفصل‌هایی که روی صفحه‌ی پرزی دارید را انتخاب و روی آن زوم کنید؛ به این ترتیب لایه‌ای (LAYER) جدید از اطلاعات ‌مربوط به آن موضوع نمایان می‌شود و لایه‌ی کلی‌تر (شامل همه‌ی سرفصل‌ها) محو می‌شود. مثلاً اگر دارید درباره‌ی انواع مختلف شغل‌ها پرزنت می‌کنید، می‌توانید از قابلیت بزرگنمایی پرزی برای نگاهی دقیقتر به جزییات هر کدام از شغلها استفاده کنید بدون اینکه درگیر پروسه‌ی زمان‌بر جابجایی و پیدا کردن اسلایدهای پاورپوینت باشید.

هر جایی می‌توانید ارائه کنید!

اینکه می‌توانید هر زمان و از هر جا که بخواهید، ارائه کنید؛ دقیقاً همان ویژگی جالب پرزی است. این نرم‌افزار بر خلاف برنامه‌های دیگر از جمله پاورپوینت، نیاز به نصب روی کامپیوتر ندارد. فقط کافیست به وای فای (اینترنت) متصل شوید تا از طریق هر دستگاهی که در اختیار دارید، به ارائه‌ی خود دسترسی داشته باشید. همچنین قادر خواهید بود آن را برای دیگران بفرستید؛ با دادن یک لینک به ارائه، هر کسی می‌تواند نسخه‌ی باکیفیتی از کار شما را ببیند حتی اگر نرم افزار پرزی نداشته باشد! لازم نیست اعضای گروه حتماً در یک ساعت معین و یک مکان مشخص، کنار هم باشند. با استفاده از لینک، هر کس که درگیر پروژه‌ی طراحی و ارائه با پرزی می‌شود، می‌تواند یادداشت بنویسد، تغییر و اصلاح انجام دهد و ایده‌اش را با بقیه‌ی اعضای گروه در میان بگذارد و کار پروژه پیش برود.


پیشنهاد می‌کنیم ببینید: با پرزی متفاوت ارائه کنید


تحلیل پرزی
نتایج را بهینه کنید

به جای اینکه حدس بزنید نتیجه‌ی ارائه‌تان چطور خواهد شد، پرزی به شما اجازه می‌دهد بازده واقعی کارتان را بسنجید.
شما با صفحه‌ی تحلیل پرزی خواهید فهمید که چه کسانی ارائه‌ی شما را مشاهده کرده‌اند، کدام بخشها بیشتر مورد توجه قرار گرفته و فوکوس شده‌است، کدام بخشها کمتر دیده شده یا اصلاً مورد توجه قرار نگرفته و اینکه به طور کلی، چقدر وقت صرف دیدن پروژه‌ی شما شده‌است. اگر شما گروهی کار می‌کنید، می‌توانید صفحه‌ی آنلاین (live leaderboard) ایجاد کنید که اطلاعات مثلاً فروش کالا یا خدمات را نمایش می‌دهد تا عملکرد گروهتان را دنبال و پیگیری کنید.
خیلی از کسب‌و کارها و نهادهای خصوصی یا دولتی، با افراد متخصص برای طراحی و ارائه‌ی پرزنتیشن همکاری دارند تا کاری جامع و کامل ارائه کنند. یکی از خدمات تیم پرزنتا، طراحی حرفه‌ای پرزی است که می‌توانید فایل اینفوگرافیک ارائه را علاوه بر فایل اجرایی دریافت کنید.

برگرفته از : ethos3

 

به اشتراک بگذارید

پاسخ