اگر علاوه بر اینکه علاقمند به یادگیری پرزنتیشن حرفه‌ای هستید به یادگیری زبان هم علاقمندید پس در جریان باشید که استودیوی تخصصی طراحی ارائه پرزنتا با مجموعه‌ی آموزش آنلاین زبان اُتیچر یک تفاهم‌نامه ایجاد کرده است که طی آن همراهان تیم پرزنتا می‌توانند با دریافت ۲۰% تخفیف از دوره‌های این مجموعه استفاده نمایند.
برای دریافت کد تخفیف همین حالا عضو کانال تلگرامی تیم پرزنتا شوید…

عضو کانال شوید

برای آشنایی و شناخت بیشتر با اُتیچر در ادامه به معرفی این مجموعه میپردازیم:

اُتیچر چیست؟

  •  آموزش زبان با اساتید خارجی؛ با اُتیچر زبان را متفاوت فرا بگیرید

زبان انگلیسی و فراگیری آن همواره دغدغه‌ی مهمی برای ما ایرانی‌ها بوده است.
امروزه شیوه‌های بسیاری برای یادگیری و آموزش زبان وجود دارند. بسیاری از ما این شیوه‌ها را برای یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری امتحان کرده‌ایم و در موارد اندکی آن‌ها را مفید و موثر یافته‌ایم. کلاس‌های خصوصی یا گروهی، دی‌وی‌دی‌های آموزشی، کتاب‌ها و راهنماهای مختلف هر کدام نقاط قوت و نکات مثبتی در خود دارند؛ اما هیچ‌کدام کامل نیستند.
مشکلات رفت و آمد به کلاس‌های حضوری و هماهنگ کردن آن‌ها با ساعت کار و استراحت، باعث شده بسیاری از ما نتوانیم از این مسیر به فراگیری زبان بپردازیم. کلاس‌های خصوصی در منزل مشکلات خود را دارند و پیوستگی و نظم دادن به آن‌‌ها معمولا مشکل‌ساز می‌شود. هم‌چنین اگر بخواهید از سطوح ابتدایی اقدام به فراگیری زبان کنید، کتاب‌ها یا دی‌وی‌دی‌های آموزشی، بدون راهنمایی استاد معمولا نتیجه‌ی مناسبی نخواهند داشت. همه‌ی این‌ها و دیگر روش‌های موجود نقاط ضعفی دارند که مانع ما برای یادگیری زبان می‌شوند. علاوه بر همه‌ی این‌ها، هزینه‌ی بالای شیوه‌های سنتی و معمول، خود مانع بزرگی در راه فراگیری زبان است.

OTeacher

در این میان اُتیچر (OTeacher) برای اولین بار در ایران سیستم آموزشی جدیدی برای یادگیری زبان معرفی کرده است.
این وب‌سایت با بهره‌گیری از اساتید اروپایی و آمریکایی (Native) و تدارک یک سیستم آموزشی کاملا آنلاین و زنده، بسیاری از مشکلات و موانع موجود در امر فراگیری زبان را از میان برداشته است.

شما برای یادگیری دیگر محدود به زمان و مکان خاصی نیستید.

پس از ورود و ثبت‌نام در اُتیچر، استاد مورد نظر خود را بر اساس مشخصات و رزومه‌‌های موجود اساتید مختلف انتخاب می‌کنید، سپس در تقویم درسی، ساعت و تاریخ مورد نظرتان را رزرو می‌کنید. اُتیچر نرم‌افزار بسیار ساده‌ای در اختیار شما قرار خواهد داد که می‌توانید با نصب آن، در ساعت مشخص شده، به شکل ویدئویی با استاد مورد نظر به مکالمه و فراگیری زبان به صورت زنده بپردازید. شما می‌توانید جلسه اول را رایگان رزرو کنید و امکانات و شیوه‌ی آموزشی نوین اُتیچر را امتحان کنید.

blog

اساتید غیر ایرانی اُتیچر به دلیل این که زبان مادری خود را به شما آموزش می‌دهند، قدرت درک شنوایی شما را بالا می‌برند و به شکل چشم‌گیری روی لهجه‌ی مکالمه‌ی شما تاثیر می‌گذارند.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر و یا رزرو کلاس رایگان، وارد سایت اُتیچر شوید:

وب‌سایت: www.Oteacher.org

تلفن تماس: ۶۶۵۰۵۴۴۸-۰۲۱

 

به اشتراک بگذارید

پاسخ