تا حالا به این فکر کرده‌اید که وقتی صفحه‌ی فیسبوکتان را به‌روزرسانی می‌کنید، پروفایل لینکدین خود را عوض می‌کنید و یا در توییتر می‌نویسید، دقیقاً چه کاری دارید انجام می‌دهید؟ شما دارید یک قصه تعریف می‌کنید!
وقتی با چند جمله‌ی ساده و عکس، برداشت و نظر خود را درباره‌ی اتفاقات و رویدادهای مختلف داخلی و خارجی یا حتی رستوران مورد علاقه‌تان ارائه می‌کنید و با دیگران به اشتراک می‌گذارید، در حقیقت، دارید داستان خود را طراحی و ارائه می‌کنید.

شبکه های اجتماعی
با تسلط تلفن‌های همراه هوشمند و هیاهوی شبکه‌های اجتماعی، ارائه‌هایی که به هدف نمایش در دفتر هیئت مدیره یا سالن‌های‌ کنفرانس طراحی شده‌اند، دیگر محدود به این فضای بسته نیستند و تأثیر و بازخورد گسترده‌تری  در دنیای حقیقی و مجازی پیدا کرده‌اند.
مخاطبان شما به هزاران منبع خبری دسترسی دارند و هر روز و هر ساعت، به اصطلاح بمباران اطلاعاتی می‌شوند، پس باید خیلی روی تولید محتوا و پیامی که قرار است منتقل کنید، کار کنید تا از بقیه جلو بزند و متمایز شود.


پیشنهاد می‌کنیم ببینید: چرا باید از متخصصین طراحی ارائه کمک بگیریم؟


جمع دور آتش
سالهاست که انسان‌ها مشغول ارائه‌اند؛ از همان موقع که انسان‌ها دور آتش حلقه می‌زدند و از همه چیز و همه کس، قصه برای بقیه تعریف می‌کردند. ارائه کردن ریشه در داستان‌هایی دارد که در همین جمع‌های صمیمی و گرم نقل می‌شدند.
در طراحی ارائه‌های جدید، معمولاً داستان‌ها حذف می‌شوند تا جای بیشتری برای نمودارها و فهرستی از مطالب که با بولت پوینت ردیف شده‌اند، باز شود!
علاقه‌ و میل ذاتی افراد برای قصه‌گفتن و شنیدن، برگ برنده‌ی شما برای موفقیت در طراحی ارائه و خلق محتوایی تأثیرگذار و ماندگار است. دوام و اثرگذاری پرزنتیشن‌ها محدود به برگزاری جلسات ارائه است اما داستان‌ها نسل به نسل منتقل می‌شود.
تیم طراحی حرفه‌ای پرزنتا به شما کمک می‌کند تا داستان خود را تعریف کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. با خدمات ما بیشتر آشنا شوید.

برگرفته از : Duarte

به اشتراک بگذارید

پاسخ